søndag den 16. oktober 2011

Kan en strikkepind være lækker?

Og strikker man bedre med lækre strikkepinde?
Jeg kan i hvert fald svare ja til det første. Dette sæt (Symfonie Rose fra Knit Pro) er bare lækkert, og jeg glæder mig til at prøve dem meget snart. Sættet kom med post fra Tyskland igår, og det var lidt spændende at få pakket pakken op. Se her hvilke lækre ting der er i æsken:





(ekstra lille gave - sjalsnål)


Jeg har ikke strikket ret meget i 20-25 år, og har nu genoptaget dillen fra dengang - det er en rigtig dejlig og afslappende hobby. Jeg har lidt pinde fra dengang, men faktisk ikke så mange rundpinde. Derfor var det oplagt at investere i dette sæt istedet for at købe en rundpind her og der. Ja, det er lidt dyrt, men det er altså dejligt med noget godt værktøj (må jeg indrømme, selvom jeg har grinet lidt af det, men det gør jeg ikke længere.....)
PS: pindene er meget spidse, så jeg tror det bliver nemt at fange maskerne, glæder mig.

1 kommentar:

Søster Æblekind sagde ...

Ihhhh altså, hvor er det lækkert!!! Har selv et par strømpepinde og nogle rundpinde (som jeg på mystisk vis ikke har fået prøvet endnu). Men der er altså noget over lækkert grej. Og sikke smukt du kan strikke, ville ønske jeg var så habil (eller tålmodig) udi strikken.