lørdag den 15. december 2012

Hjemmelavet garnvinde

Hvor heldig kan man være. Min mand og jeg giver faktisk ikke hinanden julegaver, men jeg kom til at sige, at det godt nok kunne være dejligt at have sådan en garnvinde.
Hvis et fed garn går i filt, kan det tage meget meget lang tid at udrede, så en garnvinde - det vil være lykken.
Så forsvandt min mand - ud på værkstedet i et par timer - og vupti, så fik jeg en fantastisk garnvinde. Det er en leg at vinde garn med den, og den går helt lydløst og meget let.
Han har hentet inspiration på Internettet så han har ikke nogen "opskrift", men se nedenfor, så kan der være inspiration til en julegave.
Julegaven blev på forskud, men det er super.


Se video:





1 kommentar:

rett og vrang sagde ...

Kjempelurt! Jeg har lett etter noe slikt, men jeg skal lage hespler fra ferdige nøster, og da må det være en sveiv på den! Hespetre heter det på norsk! Ha en fin lørdag og takk for tipset! Hilsen Syunnøve fra Norge