lørdag den 4. maj 2013

Elisabeth er endelig færdig

Pyh ha, det har været en langsommelig affære, men det skal ikke forstås negativt, det er bare svært at vente på at noget så spændende bliver færdigt. Jeg er rigtig glad for resultatet. Mønstret er rigtig godt lavet, så det har været en fornøjelse - men der går lidt tid før jeg strikker sådan noget heftigt diagramstrik igen.
Her får I lidt billeder og fakta:







Fakta:
  • Design: "Elisabeth", forhandles af Isager, design og opskrift af Kirsten Toftegaard
  • Garn: Tvinni farve 8s
  • Pinde: 3
  • Str.: M
  • Forbrug: 320 g Tvinni (300 g Tvinni uden forlængelse)
  • Modificering: jeg har strikket den lidt længere, det er ok, men jeg har måske fortrudt det lidt
  • Teknik: der bruges vandrette masker i alle kanter, det var nyt for mig.


Trøjen er nu vasket og er blevet meget blød, så nu venter jeg bare på efteråret - ok, spøg til side :-)

1 kommentar:

mettemor sagde ...

hold da op en lækker trøje.
hvor længe har den været undervejs

hilsen Mette