lørdag den 7. juni 2014

Inner Peace

Man får faktisk indre ro når man strikker dette sjal. Det er et sjovt lille projekt, der strikkes ud i et med frynser og det hele, så til slut skal der kun hæftes 2 ender. Jeg havde dette Evilla 8/1 effektgarn (100% uld) som jeg var blevet rigtig uvenner med, fordi det overhovedet ikke er godt til strikkemaskine. Men det var superfint til dette smukke sjal.
Pind 3,5, dobbelt tråd, forbrug ialt 175 gram, farve A-17.
Model designet af Joji Locatelli, mønster købt på Ravelry - klik her for at komme til siden

Her kommer lidt billeder:








2 kommentarer:

Susan sagde ...

Fint sjal - og et helt pragtfuldt navn - Inner Peace. Man kan jo kun få lyst til at prøve :-)

Kattekonen sagde ...

Tak Susan, jeg kan varmt anbefale det - og jeg tog det på i aftes over en sommertop, helt fantastisk, jeg tror jeg skal igang med et mere......