torsdag den 11. december 2014

Hvirvelstrøm

Det har taget lang tid, ca. 1½ år. Men nu er den klar, og jeg er mega godt tilfreds. Perfekt størrelse og pasform.



Den er håndstrikket, men jeg har set den maskinstrikket af Janne på denne blog http://mellemklosteroghav.blogspot.dk/ så det skal måske også prøves engang. Den kunne være flot i en rigtig sommerfarve.

Model: Hvirvelstrøm
Design: Annette Danielsen
Garn: Holst Supersoft, 100% uld
Farve: Granite og lidt Charcoal på ærmerne.
Forbrug: Ialt 275 gram
Størrelse: S
Pind: 3 mm

5 kommentarer:

Susan sagde ...

Det er sådan en flot model. Men da jeg strikkede den, blev den desværre lidt for lille.

Janne sagde ...

Skøn trøje. Jeg tager hatten af for at du har strikket den i hånden. Jeg hader vrangmasker :)
Det går så også lidt hurtigere på maskinen ;)

Gitte sagde ...

Hvor er den altså fin,jeg strikkede også en på maskine,det tog dog noget tid da jeg var ret nybegynder , men sjovt var det

Gitte sagde ...

Hvor er den altså fin,jeg strikkede også en på maskine,det tog dog noget tid da jeg var ret nybegynder , men sjovt var det

Kattekonen sagde ...

Det med størrelsen var altså også lidt held, for hvordan måler man lige denne underlige model undervejs..... Jeg havde set, at mange syntes den blev for stor, så jeg valgte en S hvor jeg normalt ville vælge en M, bingo. Men det er jo modsat af din oplevelse Susan, så lidt held har jeg da haft :-)